Sıra banada geldi hikayemi yazmaya ☺ 15 mayıs salı kontrol için hastaneye gelecektik 39+1olmuştuk hastaneye gideceğim gece 2 den sonra hiç yatamadım sürekli kasıklarıma kramp giriyodu huzursuz bi gece geçirdim ve sabah hastaneye geldim önce nst çekildim 50 lerde çıkıyodu sancı çok düşüktü yani muayneye girdim doktor herşey normal dedi ağrım var deyince alttan muayene edwlim eğer açıklık varsa yatış yoksa 2 gün sonra gelirsin dedi tamam dedim 1 cm açıklık var bebiş kanala girmiş yatış yapalım dedi bende izin alıp çıktım sancım sıklaşıp geleyim diye ve akşam 4 gibi gittim tekrar 2 cm olmuş burda bekleme dahada sıklaşınca gel dedi ve gece 1 e kadar evde çektim sancımı artık canımı yakmaya başlamıştı 6 7 dk da bir geliyodu gittim hastaneye ve yine sadece 2 cm açıklık ama sancı 100 lerde çıkıyo dedi yatırmayalım ya da son kez bi daha alttan nuayene yapalım dedi ve 3 cm dedi yatış yapıyorum artık dosyam hazırlandı doğumhaneye çıktım bi alttan muayene daha ve 4 cm dedim artıyo galiba saat 4 e gelirken 5 cm oldu ve hemşire suni sancıyı taktı ilk en düşük ayarda sonra bi tık bi tık daha derken benim nefesimi kesen 10 sn de bi gelen sancılar başladı suyumu patlattılar ve kendi aralarında çok iyi inmiş dediklerini duydum doktor bana çok güzel doğuracaksın bebeğin saçları var sancın geldikçe ıkın dedi ve ben 3 4 ıkınmadan sonra sakın ıkınma kapat bacaklarını doğumhaneye dedi ve çatala çıktım 3 ıkınmada orda oldu ve o anki rahatlama anlatılamaz bile bütün sancı oğlumun sesini duymamla sona erdi kesi ve dikiş acıtıyo ama dayanılmayacak kadar değil 5.05 te doğdu meleğim 😍 darısı tüm bekleyenlere sağ salim inşallah