Selenasik kafana takma canım kilosunu , yeterki sağlıklı olsunlar.. benimde 32.haftadan beri suyumda azalma var oyuzden yavaş kilo alıyoruz.. geçen hafta 36+6 da gittiğimde 2700 dü kilosu doktorum kilosu az dedi, bugün yine Kontrolüm vardı 37+6 yız 3010 gram olmuş… doktorum daha az diyor, kafaya takmamaya çalışıyorum boyuda 51 cm.. 3200 falan ideali dedi, sağlıklı olsunda kilo hiç önemli değil 🙏