Gamze9435 canım hamilelik başından beri hareketliysen doğum daha kolay olur açılman hızlı olur ben 2 gebeliğim de de hep hareketliydim yerleri hep elimle silerdim son haftalar da sırf doğum için temiz parkeleri bile asindirdim resmen dizlerinin üzerine çök yerleri sil akşam yürüsu yap ama tempolu bir şekilde eve gelince hemen sıcak duşa gir karnına kasigina sıcak su tut bol bol. Bir yerden tutun çömelip kalk sürekli ellerini beline koy yuvarlak çizerek döndür belini bacaklarını açarak yap. Merdiven varsa oturduğun yerde merdiven in çık aklıma gelenler bunalr ben bunları 35 de yapmaya başladım yavaştan 38 haftada nişanım geldi bir gittim 5 cm açılma olmuş benim sancım olmuyor 9 santim sancısiz hemen açılmam oldu, ikinmam için sancı taktı masaya çıkmamla doğurmam bir oldu inşallah sende bebisini hayırla kucağına alırsın 💓