Arkadaşlar Selamlar, 33. Haftamın İçerisindeyim . Yaklaşık 10 gündür doyma noktamı kaybettim. Mecazen derler ya, kaşığı elimden bırakasın gelmiyor diye, tam da o noktadayım. Normalde gebelik şekerim yok ama Birde doktorum son ayda olduğum İçin diyet uygulamamı önerdi. Ekmek, pilav, makarna, tatlı vs. Karbonhidrat ve şeker yasak. Aksilik ya hepsini tüketmek istiyorum . Ama bebeğin hareketlerini yavaşlatıyor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı ?