Taze-Anne28 Arkadaşlar her zaman olmuyor ama hamileliğimde böyle bi sorun yaşıyorum. O kadar zorlanıyorum ki kanama bile yaşayabiliyorum tuvalette. Sizinde benzer bir durumunuz oldu mu normal mi. Birde bugün tuvaletten sonra vajina tarafında da yanmayla karışık hafif bir ağrı oldu şuan çok korkuyorum doktorumu bile arayabilirim. Rahimden kanama gibi bir durum yok sadece hafif bi ağrı. Sanki sert bir şeyin üstüne oturmuşum gibi bir durum. Normal mi 🥺
Salser1985 Taze-Anne28 duphalac diye şurup var hiç zorlama al iç hiç bi zararı yok 35 haftadayım en başından beri kullanıyorum
Beyziikoo Taze-Anne28 bende yaklaşık 4 gündür bu sorunu yaşıyorum ve o kadar stresleniyorun ki yapamadığım için çünkü yapma hissi oluyor devamlı. Günde 2 3 kez çıkabilirken hiç çıkamadım ya da sadece sabag çıkabildim. Demir ilacı kullanıyordum o da yapar dediler. Ne yapacağımı şaşırdım 😔😔 Ama çok ıkınmayın zorlamayın canınız acımış demekki..
Taze-Anne28 @beykem1601#1156358 Beyziikoo benim yapar gibi oluyorum devamı gelmiyor o noktadan sonra da mecbur çıkarmam lazım 😔 vajinada acı olmasa önemsemezdim ama bebeğe bir şey oldu diye çok korktum 😢
Beyziikoo Taze-Anne28 Ben yapamayınca bırakıyorum o sorunla karşılaşmamak için çünkü çok ıkınma oluyor. Bugün sağlık ocağına gittim bol sıvı iç kayısı kompostosu iç dedi ve şurup yazdı..
Bgm_61 Arkadaşlar herkesin hamileliği bir değil lütfen kimseye ilaç tavsiyesinde bulunmayın. Bana kullanöa denildi o ilaç rahim kaslarını kasıyomuş diye ben doğal yollarla hallettim. Bol su için, meyve yiyin ve kan ilacınızı yatarken için.