Merhaba 8.haftadayım. Geçen hafta doktorum çift kese gördü ancak tek kalp duyduk, haftaya da kontrolüm var. Bulantılarım felaket, her yer her şey kokuyor, yemek lafı bile bulantıya neden oluyor. Proteinim az çıktı tahlillerde, eşim yedirmeye çalışıyor, doktorum az az sık sık ye diyor, yiyemiyorum bulantım oluyor, istifra da edemiyorum. Daha ne kadar devam etti sizinki? Doktorum ilaç alma dedi.