Dün sabahtan belimde ağrım artmıştı, yemekten sonra bulaşıkları zor yerleştirdim diyebilirim 😊 akşam yattık uyuduk sabaha karşı 5 gibi kasığıma baya şiddetli bir ağrı girdi kendimi yana döndürürken bir bardak kadar suyum geldi ne olduğunu şaşırdım uyku sersemi su mu geldi idrar mı kaçırdım diye düşünürken 10 dakika sonra tekrar şiddetli ağr girdi kasığımdan dedim geliyor herhalde 😊😊 eşimi kaldırdım bekledik bir daha sancı girecek mi diye. Alıştıra alıştıra artmadı sancım 10 dakika ile başlayıp hemen 5 dkda bir e düştü hatta evden çıkarken 3 dakika da Bir e düşmüştü arabaya zor bindim 😊 sanırım ikinci doğumum diye bu şekilde oldu😊 5 te sancım başladı 6 gibi hastanedeydim 8 buçukta aldım kucağıma oğlumu 💖🙏😊 kısa sürdü çok şükür sağlıkla aldım bebeğimi darısı bekleyen herkesin başına inşallah 🙏 3.400 doğdu 😊 gece imza verip çıktık kalmak istemedik doktorum da sorun olmayacağını söyledi 😊