Çok şiddetliyse bi doktoruna görün mutlaka canım,allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏 Bende de oluyordu kontrol sırasında söyledim,rahim büyüdüğü için çevresindeki bağ dokulardan kaynaklı ağrıların olması normal dedi bana.hiçbir sorun görünmüyordu ultrasonda çok şükür