syda_11 Bugun doktora gittim tekrar ilişkiden sonra kahve lekeler gelmeye başladı sadece ilaç verdi kesemde görünmüyor beta hcg dün 532 ydi kafayı yiycem artık haftaya cumartesi keseyi görmek için çagırdı kese yoksa boş gebelik olabilir dedi 😞
mlsmrtgl syda_11 Boş gebelik kese olup bebeğin görünmemesi durumu yani sizinki öyle bir durum degil. Keseyi görmek için hcg değeriniz düşük. Kese 3000 den sonra iyi bir usg cihazı ile görünüyor.