busbusbus10 Kızlar 27 haftalığım yatağın bazasını kaldırdım ay o kadar ağır olduğunu düşünemedim o da çok ağırmış kasığıma o anlık ağrı girdi iğne batar gibi şimdi yok ama korkmaya başladım doktoramı gitsem
Hamile_1anne busbusbus10 vallaha ben hep kaldiriyirum agri oluyor ama genelde bir problem yasamadim genede dikatli olun ❤