ftmaszerdgu Canım anneler bu gün tam 40+5 günlük olduk normal doğum bekliyoruz dünden beri mide bulantısı, bel ağrısı, kasık ağrısı çekiyorum gidip muayene olacağım inşallah ilerleyen birşeyler vardır. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🙏
yagmurclk ftmaszerdgu İnsAllah hayırlı haberler alırsın canım. Bende 40+3um ilk defa bugün sancılarım çıktı nstte ama ben hissetmiyorum açıklığım da 1 cmmis. P.tesiye kadar beklicez. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin hepimize 🙏🙏
DDT ftmaszerdgu Tez zamanda bebeğini kucağına almak nasip olsun, son zamanlar çok zor. Heyecanı, yorgunluğu, korkusu.. çok az kalmış kavuşmanıza ☺️
Aysegulozenc ftmaszerdgu Bende bugün 40+2 haftalığım 2 gün önce nişanım geldi ama sancım var ama doğum olacak kadar değil açılma henüz yokmuş. Doktor son tarih 25 Kasım dedi gelmezse sezaryen olacak dedi.
ftmaszerdgu yagmurclk amin inşallah çok teşekkür ederim inşallah bizdede açılma falan vardır artık çok zorlanıyorum 😒
ftmaszerdgu yagmurclk gittiğim doktor ultrasyonda sancı görüyor ama nstde çıkmadı ebe açıklık kontrol etti kapalıymış 2 hafta önce gittiğimde 1.5 cm demişlerdi kafam karma karışık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım 😒 üstelik bütün doktorlar 40+5 günlük derken bu doktor 39 haftalık yanlışın var dedi
ftmaszerdgu yagmurclk inan bilmiyorum saçma sapan şeyler 🙈 pazartesi tekrar gidecez inşallah o güne kalmadan gelir 🧚♂️
ftmaszerdgu Rmysa23 miniksiz döndük inşallah bir daha ki sefere 😍 çok teşekkür ederim darısı başınıza 🧚♂️
yagmurclk ftmaszerdgu Bol bol yürüyüş yap canım. Benimde p.tesi tekrar kontrolim var sürekli yürüyorum
ftmaszerdgu yagmurclk hamileliğin başından beri her şeyi yaptım esirgeme ama olmuyorsa olmuyor sanırım Allah hakkımızda hayırlısını versin inşallah iyi haberlerle döneriz bana haber vermeyi unutma 🙏
Rmysa23 ftmaszerdgu size haksızlık etmiş gibi olmiyim ama 38+3 üm. Forumda 37 haftalıkken doğuranları görünce iyice strese girip sabırsızlanıyorum doğum için ☺️