Kar-tnsi2 Merhaba kızlar bulundugum şehirde oksapar iğne bulamıyorum ben gibi bu sorunu yaşayan var mı ?ne yapmak lazım
Yasemin301 Kar-tnsi2 bu problem bi kere daha yasanmisti kocak farma sanirim firmanin adi orayi aramistim ve yakinimdaki bi eczaneye 10 kutu gondermislerdi simdi yaparlar mi bilmiyorum bi sansinizi deneyin isterseniz
halitefe Kar-tnsi2 canım bütün eczanelere bak mutlaka vardır en azından depolardan falan toplarlar iğne problemi yok genel olarak şuan diye biliyorum ama
Kar-tnsi2 yurdagul4 cnm bugün halledemedim pazartesi başka bi şehirden 4 kutu alacağım eğer olmazsa senle iletişime geçeriz alakan için çok teşekkür ederim ☺️ 🤗
Yagmur654701 Kar-tnsi2 canm ben Çarşamba son kez kullanıp Perşembe Allah’ın izniyle Doğuma girecem elimde beş kutu var istersen yollayabilirim sana
Minnakuzum Yagmur654701 ben alabılırmıyım beş kutuyu covıt gecırdm hamıleyım mutlaka kullanmam gerekıyor eskısehrdeym
Kar-tnsi2 Yagmur654701 cnm ben ayırttırdım buldum sadece bi sorun çıktı pazartesiyi bekleyecegim teşekkür ederim 🙏
Yasminela Bende arıyorum 😢bulamıyorum bi kaybım var bu yüzden tekrar başıma gelecek diye korkuyorum maalesef hiç bir yerde bulamadım
Yagmur654701 Yasminela olur yollarım ama başkaları da yazmış şimdi sizinle beraber beş kutum var sadece sizin çok acilse yollarım tabi