Hanımlar merhaba 5 + 6 hamileyim hamile olduğumu 4. Haftada öğrendim. Sağlık ocağında kan verdim teyit etmiş oldum ama henüz hastaneye gidemedim. İlk gebeliğim.İlk muayene için hangi hastane doktoru önerirsiniz? Keçiörende ikamet ediyorum cevrem lokman hekim diyor doğum paketleri avantajlı mıdır? Özel mi devlet hastanesi mi bilmiyorum 🤷♀️