vitamininannesi92 Simaykeskin bende de ediyordu. 7+1 de ve 7+3 beta hcg baktırdım. İkisinde de 80.000 civarıydı. Artmıyor artık hamilelikte salgılanan bu hormon ama halen vücudumuzda olduğu için hamilelik belirtileri devam ediyor
Aysenursarikaya12 Zeynebinannesiyim Rabbim yardımcin olsun insAllahh ama kurtajdan korkma bende kürtaj oldum zaten hiç bir şekilde bisey hissetmiyorsun
vitamininannesi92 Pelin093 kalp durmalarından sonra ne zaman oldu sağlıklı bebeğiniz? Çok beklediniz mi?
Pelin093 vitamininannesi92 yok düsenlerin en büyüyü 8 haftaydi 2 ay anca beklemisimdir kücük oldugu icin cok beklemeye gerek yok aslinda.
Pelin093 vitamininannesi92 insallah canm her gece dua ediyorum inan allah önce hic cocugu olmayanlara versin 🌸 üzme kendini insallah olur psikolojini toplayinca kendini hazir hissedince birak korunmayi cok beklemene gerek yok