Merhaba arkadaşlar benim son adet tarihim 10 eylül dü doktor geç gebe kalmışsın yani geç döllenme dedi sonra cumartesi ve bugün kahverengi leke gelmişti doktora gittik kese 5mm 11 mm olmuş çok büyümemiş dedi sağlıksız dedi.kahverengi akıntımhep vardı sonradan kırmızıya döndü.Dün doktora gittim istersen kürtaj yapabilirim yoksa da bekleyelim kendiliğinden düşsün dedi varmı başına gelen adet kanaması gibi kanamam var.