Ozgeyildirim Kızlar 17 haftalıkken gittiğimde kıza benziyor demişti doktor. 19 haftalıkken gittim başka bir doktor bence erkek dedi. Net bişey söyleyen yok 🙄 kontrolüme daha var kafamız karıştı 🤭🤭
Eymenimmmm Ozgeyildirim walla olabilir canim 16.haftada erkek dediler 21. Hftada organ taramasina gttgmde kiz dediler ama bn hala emin degilim cinsiyetinden ilerleyen haftalari bekliyorum
Gulsen4224 Ozgeyildirim cnm çok öyle kız diye bekleyip erkek bebek doğan bile hatta erkek bekleyip kız bebek doğan da var nasip insan korkuyor böyle olunca 😂