Hamilebirisi_ Hamilelikte 6. Haftayım ve doktorumun önerisiyle (eksik olduğu için) D vitamini kullanmaya başkadım ancak araştırdığımda her yerde 12. Haftadan itibaren başlanmalıdır yazıyor. Siz ne zaman başladınız/şimdiden başlamam sizce sorun teşkil eder mi?
Gozde2625 Hamilebirisi_ doktorunuz başladıysa ilacı neden sorun olsun? herkesin durumu bir değil sizde eksiklik varmış.Doktorunuzun tavsiyesine uyun gebelikte d vitamini eksikliği olması daha kötü
Mimartezeanne Hamilebirisi_ gebeliğim ilk haftaları vermişti doktorum kullanıyordum sonra başka bir doktora gitmeye başladım bana 3. Aya girdiğinde içmeye devam et demişti her doktor Farklı düşünüyor demek ki🙆🏼♀️
Fatma0120 Hamilebirisi_ Doktorun öneriyorsa kulan canım her gebelik aynı değil ben 11 haftada başladım ama doktorun öneriyorsa doktoruna sende güveniyorsan kulan canım
Damlahtp Hamilebirisi_ benimde doktorum 7.haftada hem d hem b vitamini başladı değerler düşük olunca erken başlıyolarlar şuan 18 haftalığım hala devam ediyorum böylece ağrışarımda fazla olmuyor