BraOkanCan Merhaba kızlar☺ Şuan 20 haftalık hamileyim ve oğlum olucak👑 Adını BARLAS koymak istiyoruz eşimle ama kime söylesek bi tuhaf bakıyor yani o ne demek der gibi sinir oluyorum. Tabii beğenenlerde var.Farklı isimlere bakıyoruz ama yok içimize sinmiyor. bu arada anlamı Kahraman savaşcı💙
bebisiminannesi BraOkanCan ilk turk devletlerindeki savasci isimlerine benziyor farkli imis gercekten insanlar tuaf karşılayabilir hem canim netice de farkli bir isim 😊
Deletedmom67 BraOkanCan hiç düşünme cnm sz ne istiosanız onu koyun.bizde aras boran koycaz boranı herkes zor söylüyor 😂 ama biz sevdik bosver
Ozgeanne BraOkanCan 37+2 olduk ve biz de cinsiyetini öğrendikten sonra isminin Barlas olmasına karar verdik 😊 evet ilk etapta alışılmış gelmediği için ailem dahi bebeğin adını unutuyordu ama şimdi alıştı herkes 😂 yani bu süreç geçiyor Başımızdan yoksa isim bence çok güzel anlamlı ve karakterli
Meliss Bence cok güzel farklı ve ağır artık yani o kadar farklı isimler türetiliyor ki anlamı bile olmayan onlardan sonra cok iyi geliyor kulağa hayırlı olsun hayırla doğsun insallah 🌹😍😇
Ladess Çokda güzel anlamlı bir isim ,söylemesi de hoş ,boiverin milleti içinize sindiyse,herkes bişey söyler 😉
HazalKele Bizimki de Uras olcak. Kimi bayılıyor kimi iyyy o ne ya diyor. Kimse için yaşamıyoruz. Önemli olan eşin ve senin kararın bence. Sizin içinize siniyorsa koyun kesinlikle. Bugun bize süper gelen isimler başkalarına itici gelebiliyor. Boşverin ❤
Ozgeanne HazalKele bence de 😊 aslında farklı olmak için isim aramadik , aile fikrimizin yansıması diyebilirim bu isim 😀 ama bir dönem furyası olmasını da istemiyordum açıkçası . Yanlış anlaşılmasın tabii sözlerim ama mesela 90 larda standart isim merve özge ezgi 😃😂 bunlardan biri de benim 😂
[silindi] DemetCeylan kimse illa Ahmet veya Mehmet koy dememiş ki o isimleri neden attınız ortaya🤔 ayrıca Ahmet ve Mehmet isimleri çok güzel bir sürü saçma isim var onlardan örnek verelim demi
HazalKele Ozgeanne kesinlikle aynı düşüncedeyiz . Bende barlas ismini cok begenirim inanın🙂 bizimki Uras olucak. Umarım sever ismini 🙂 talih,şans,mutluluk demek. Anlamıyla yaşasınlar ❤
DemetCeylan [silindi] Ahmet Mehmet kulakların aşina olduğu isimler olduğu için örnek verdim Ayşe Fatma gibi yani. Bulduğum her farklı isme o ne ya diye tepki verildiği için kulakların duymaya alıştığı isimleri koymak zorunda değiliz anlamında.
BraOkanCan İçimi nasıl rahatlattınız, nasıl mutlu ettiniz beni anlatamam size gerçekten😍 Hepinize çok teşekkür ederim🙏🏻💓 Allah hepimizinkini sağlıcakla kucağımıza almak nasip etsin🙏🏻