Saramasal Ben zıbinlardan başladım bataniyesini felan aldım her çıktığımda bişeyler almaya çalışıyorum ☺
Mehtapinciyaman 22+3 kız bizimki de hastane çıkışı tulum battaniye aldim.ablasının küçüklerini de giydirmeyi düşünüyorum çok bi şey almayacağım
Babykurtay Benimde 22 haftalık bebek arabası park beşik battaniyelerini falan aldım daha alışverişe başlamadım daha var diye düşünüyorum nisanin 7sinde doğum dedi doktor 😊
Babykurtay Park beşikte http://www.hepsiburada.com/joie-excursion-change-rock-park-yatak-p-HBV0000048TNN?magaza=Ebebek&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=Cj0KCQiAmITRBRCSARIsAEOZmr6ZVceqnsXFmT9r4cVQQNVpgLuFEf73zROkUg1GLi2aSMC2Wjg6SqgaAutjEALw_wcB bunu 😊 Arabada da http://www.cocukmarket.com/sunny-baby-744-calibra-travel-set-bebek-arabasi-bordo-89938?ref=akakce&source=mobil&v=1.49.9 😊😊 Park beşik için joie marka arabada sunny baby 744 calibra modelini tercih ettim canım 😊
Rabia88 Babykurtay link eklemeniz çok güzel olmuş teşekkür ederim güzel günlerde kullanın bebek arabası hafif mı acaba inceledim ama bı yerde 3.8 kg yazıyor o puset sanırım
Burcuk Babykurtay canım o yatağı gözünle görerek mi alıyorsun? Çünkü e Bebek’e gittiğimde beğenmiştim ama çok küçüktü diğerleri 4-5 yaşa kadar kullanılır ama bu kullanılmaz
Babykurtay Rabia88 canım valla deneme bile yaptım ablamın kızını pusete koyup arabayı katlayıp merdiven indirdim çok hafif çok güzel 😊😊