Kızlar selam 13. Haftaya geçicez. Geç kahvaltı yapıyorum yapana kadar böyle hiç bi rahatsızlığım yemek yemeye isteğim olmuyo. Ne zaman kahvaltıyı yaptım böyle çok yesem de az yesemde 2 saat sonra elim ayağım çekiliyo gibi halsizlik mide bulantısı oluşuyo sanırım tansyonum düşüyo bişey yeme ihtiyacı hissedişorum yiyince de geçiyo. Sizce neden böyle oluyo bebek hemen hemen acıkıyo mu benim gibi durumu yaşayanlar varsa yardımcı olabilirler mi napmam gerek