Anne11111 Sevgili anneler bugün doktor 36+4 te 2600 gr dedi. Kötü dedi ondan sonra da. Beni bir endişe aldi. Gayet de iyi besleniyorum yumurta et sut ceviz vs. Sizin kilolar nasıl? Cok mu kötü durumdayiz 😣
Edizinannesii Anne11111 haftasına göre bence çok normal neden öyle demiş doktorunuz acaba benim 3 hafta önde gitmesine rağmen arada çok fark yok canım endişe etme sen. Sağlıklı beslenmeye devam et.
Svcnn_y Anne11111 geçen hafta kontrolüm vardı 34 haftalıkdık 2400 gr 46 cmdi haftaya tekrar kontrolüm ne olur bilmiyorum hafta hafta değişiyor gelişimleri bazen çok büyürken bazen de aynı kalıyor ya da az büyüyor içini ferah tut doğuma kadar değişir bence muz yumurta tavuk kaşar peyniri bebeklere çok kilo aldırıyor bunlara ağırlık ver bence
Babyy1S Anne11111 35 de 2700kilo demisti ama bizimki önde o yüzden iri birazck 40 a kadar 3 kilo olur belki geçer siznki haftada 200 250 gr aliyorlarmş doktor öyle söylemişti bu arada ekstra yediğim hiç bir şey yok normal yiyorum sadece her gün sütümü iciyorum
Anne11111 Edizinannesii doktor hatta ikili testin normal mi çıkmıştı diye sordu sanki anormal bi durum görmüş gibi konustu
Anne11111 Svcnn_y bende 34 te gittigimde 2400dü ben 2 haftada 3000 olur diye gttm ama 200 gr anca almis
Frutti Babyy1S Bende 35+0da gittim 3200 du bana ıyi dedi sizinkine iri demesi garipmis doktordan doktora değişiyor sanirim
Kalayciseymaa Anne11111 benim 34 hafta 2700 iki hafta önde dedi yani bu durumda sizinki normal olmuş olmuyor mu bilemedim 🤷🏻♀️ içinizi ferah tutun çok daha zayıflarını duydum
Turan1994 Dün 35 haftayı tamamladım. Doktor 2100 qr dedi 🤦🏻♀️2,5 hafta geriden geliyormuş 😞 umarım doğuma kadar en az 2800 olur . Doktor genetik ola bilir dedi.
Edizinannesii Anne11111 valla dediğim gibi bence çok normal ama inan anlamış değilim neden öyle bisey dediğini 🤷♀️
Svcnn_y Anne11111 bence takılmamak gerek kiloya sağlıklı olsunlar bir de dediğim gibi her kontrolde aynı miktarda kilo almıyorlar
Serifeinc4 Anne11111 aynen bende 34 haftalıkken gittiğimde 2400 civarı demişti bikaç gün önce 36 haftalığız gittiğimde 2950 dedi ben kendimce 3 kiloyu birazcık geçmiştir diye düşünüyodum çünkü ekstra yaptığım hiç bişey yok en başından beri
Ozlllmb Anne11111 36+3 dün gittim kontrole 2758 gr olmus doktorumuz gayet güzel haftasıyla uyumlu dedi. Yani arkadaşım seninkide normal hic endişe etme daha vaktimiz de var hem bebeklerimiz bizden 300 400 gr almaya başladı bile bu haftalar da fazlasıyla kalsiyum tüketmeye bak Allahın izniyle saglikla gelecekler 🤗
Meloss37 Anne11111 canım hiçte kötü değil ben 36 haftalık suyum gelerek doğum yaptım 2400 Dü oğlum maşallah sağlığı yerinde ve 5 aylık olduk bile bu doktorları anlamış değilim neresi kötü bu kilonun ya
Anne11111 Meloss37 gecmis olsun canim doktorlar bazen korkutuyorlar anlamiyorum birden fazla doktora gitmek gerekiyor
Anne11111 Serifeinc4 bu haftalarda fazla alinmiyor galiba cogu kisi boyle yazmis haftada 100 150 gr almış cogusu
Ozayy Anne11111 nasil kotu der 😒 kiloya takilmayin canim bizde 35 haftaligiz 2499 saglikli olsun yeterlidir 👼🏻
Seval22 Anne11111 benim oğlum 32. Haftada 2300 çıktı doktor 34 35 haftalık gibi dedi yani sizinki gayet iyi o hafta için
Babyy1S Frutti doktor demiyor zaten usg de yazanı söylüyorum usg de önde gözüküyor garip olan ney zayıf mı yani haftada 200 gram aldiklarini söyledi o zman doguma kadar 3700 olması gerekr zayıf anlamina mı geliyr siz bir yerde daha 35 ken 2800 yazmistiniz