Merhaba güzel anneler ve anne adayları 👋💓 Bebeğim ocağın başında doğacağı ve evimizde doğal gaz olmamasından dolayı klima ile ısınmaya devam edeceğiz. Klimanın havayı kuruttuğunu biliyoruz bebekte herhangi bir rahatsızlığa neden olmaması için buhar makinası almayı düşünüyoruz. Tavsiye edebileceğiniz ürünleri yazarsanız sevinirim. Şimdiden teşekür ediyorum