Prensannnemm Hanımlar 38+5 haftalık hamileyim sabah sap sarı sümüksü akıntı geldi hem afedersiniz kilota gelmis hemde peçeteye geldi ilk gebeliğim bilmiyorum
Gulsen4224 Prensannnemm cnm enfeksiyon olup akıntın olmuştur nişan kahverengi yada pembemsi yada şeffaf ama kanlı sümüksü oluyor .Nişan geldiğinde endişe etmeye gerek yok {Bebeğin Anne Ben Geliyorum }diye haber veriyor 🥰😂
Aysegulozenc Prensannnemm Benim nişanım çarşamba günü geldi ama halen doğum için bekliyoruz 40+2 haftalık olduk sancı ve suyum yok henüz 25 Kasıma kadar vakti var gelmezse sezaryen olucam
Sayram Prensannnemm google yap illa k ahverengi yada kanli olcak diye bisey yok benimkide kanli gelmedi… google den baktim emin olmustum nisanim geldigine
Buse17 XxKirmizibalik Doğumun habercisi gibi bi leke son haftalarda geliyor ama herkeste gelecek diye bişey değil bazı gebeliklerde oluyor
Gulsen4224 Prensannnemm rica ederim canım hayırlısı gelir elbet sağlıcakla kuçağına alırsın inşallah 🥰