Benim doktorum 39. Haftaya kadar herhangi birşey olmadıkca dönmesede bekleyeceğim dedi, gün belirleyip dönersede iptal eder normal doğumu bekleriz dedi, ama tabi ki sizin doktorunuzun dedikleri sizin gebeliğinizin gidişatına göre verdiği bir karardır. Ben de artık benim için ve bebek için en hayırlısı en sağlıklısı hangisi ise o olsun diyorum.