ecembugra53 Hducjsks canm Tsh hamilelik te 2.5 olması istenir onun için bende kullanmıştım levetron diye bi ilaç hamilelik bitene kadar kullandım
Zeynep_cagdas Hducjsks tsh önemli bir değer hamilelikte, troid ilacına başlaman gerekecek ama kötü bir şey değil. Küçük bir hapla normal seviyeye çekiyorlar. Ama mutlaka sonuçları hemen doktoruna göster, tsh özellikle ilk 3 ay çok çok önemli.
busbusbus10 Hducjsks tsh değerin çok yüksek canım gebelikte 2,5 altında olmalı mutlaka bi dahiliyeye gidip ilaç al
Zeynep_cagdas Hducjsks hamilelikteki referans aralığı normal insanla aynı olmuyor canım, çoğu doktor 2 altında olmasını ister. Hamile olmasak normal de hamileyken değil maalesef. Mesela benim 27ye kadar hep 2nin altındaydı. 27de 3.7 çıktı ilaca başladım. Doğuma kadar devam edecek.
ecembugra53 Hducjsks canm folik asit ilk 3 ay kullanmıştım doktorum sonra kesti normal vitamin ilacı verdi bana
busbusbus10 Hducjsks bebeğin zeka gelişimi için önemli demişti doktorum endişe etme ama canım Allah’ın izniyle inşallah biley olmaz