Merhaba arkadaşlar 31. Haftamdayım ve dün belim tutuldu resmen yürüyemeyecek kendin kalkmayacak yatakta bir taraftan bir tarafa dönemeyecek kadar kötüyüm çok canım yanıyor. Şehir dışındayız tam beş tane hastane değiştirdik hamile olunca bişi yapamadılar bi parol yapıp gönderdiler ve hala geçmedi. Başına böyle bir durum gelen var mı yada öneresi olan ?