Tugceasel_ Merhaba güzel anneler 🤰🏻 kızımız olacağını öğrendik dün 20+4 ‘de anca gösterdi nazlı prensesimiz babası Elif istiyor ben hala kararsızım kuran da geçen ,kulaga hoş gelen bir isim istiyorum Elif’i tamamlayacak fikirlerinizi alabilirmiyim 🤷🏼♀️🙏😊
_Mother_ Tugceasel_ bende dün kız olduğunu öğrendim ve Elif Asya katmayı düşünüyoruz bakalım hayırlısı olsun inşallah 🤗
Didi6 FatRam_1703 Buğlem ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2017/12/buglem-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1 http://www.fetva.net/yazili-fetvalar/buglem-isminin-anlami-nedir-cocugumuza-isim-olarak-koyabilir-miyiz.html
aslihanaslans Ben kızımın adını ipek koyacağım, ilk düşündüğüm isim gülen olmuştu ama soyadımız aslan olduğu için ilerde dalga geçebilirler diye vazgeçtim :) sevdiğim isimler; Rüya, elif, zeynep, zehra, bilge, pınar, ece inşallah sağlıkla doğar kuzucuk 😇🙏🏻
Tugceasel_ icegul bu isimler çok güzel ama ailemizde çoğu bebek de var ben biraz daha farklı olsun istiyorum