Damlayldrm Kızlar 6+4 haftalık olduk ve bugün kalp atışı dinlemeye gidicez 🙆🏼♀️ Pazartesi gittiğimizde daha duyamamıştık inşallah bugün duyarız dua edin 🙏🙏
ogrencianne35 Damlayldrm tam 6 haftalikti doktora gittim sadece kese gorundu 7.haftada embriyo ve kalp ve atışı duyuldu