Yasemin301 Karacam uygulama bedavaymista felanmista ard arda ayni reklamlari verip bangir bangir bagirtmanin luzumu yok, uygulamaya googleden girmek en iyisi ozman cikmiyor reklam
Deletedmom60 Ben de uygulamaya girer girmez ard arda 2-3 reklam, sonra her bildirim veya foruma baktığımda reklam. Sadece bu uygulama da değil her uygulamada bir reklam çılgınlığıdır gidiyor
insan_insan Evet bende çok şikayetçiyim sürekli reklamları şikayet ediyorum tam bişey okuyorum yazıyorum pat çıkıyor birde çok uzun 😞
Karacam Hayır bunca zaman yoktu şimdi nedir bu abartı sürekli telde kullanacağım bir program gibiydi silesim geliyor yahu