Fatmaelifakdag Vitamin kullanmaya başladıktan sonra kabızlık sorunum olmaya başladı hanımlar sizde de oluyor mu napiyorsunuz
Ugurbocegi9876 Fatmaelifakdag ben feramat kullanmaya başladığımda oldu evet oyüzden ferrum kullanıyorum rahatım
Mehtpsahn_53300 Fatmaelifakdag bnde vitamin defilede kan ilacı alıyordum ilk kullandm toz halindeydi sulamdırıyordum o ishal yapıyordu bu şimdi kullandm küçük şişelerde dikiyorum kafaya ama bu kabzlk yapıyor çok zorlanıyorum hiç böyle olmazdım ben
Cramel Fatmaelifakdag doktora söyle vitaminini değiştirsin canım. Bende hazımsızlık vardı probiyotik içerikli vitamin yazdı ondan sonra düzeldim
minicikanne 6 haftalığım hazımsızlık çok fazla. Bide kabızlık var. Doktora söyledim ama yapacak bişey yok diyor hazımsızlık için. Kabızlık içinde bir ilaç verdi. Şuan folikasit kullanıyorum sadece gebyfoll.
Cananckmk Bende 7-8. Haftalarımda kabız oldum sadece suyla bu problemi cozdum 👍🏻 Çok bol su içiyorum ve çok rahatım 12. Haftamdayım