Cansu_ustnsy Canssu61 canım benimde o haftalarda karnım yok gibi görünüyordu bende hiç çıkmayacak sandım ama öyle olmuyor sonradan bebek karnında geliştikçe karnın belirlemeye başlayacak sakın korkma😊
Cansu_ustnsy Cemrenur ama benim 28 haflalık benim belli oluyor ama seninki niye belli olmuyor bilmiyorum ama doktorana tanış bence canım
20oz Yatakta dönemedigin zaman bu postu aç oku ne demişim diye tadını çıkar hamileligin en güzel zamanları bide tekmeleride hissediyosan 😂😂sağlıklı dogumlar
Cemrenur Cansu_ustnsy yok korkmuyorum da resimlerde hiç belli olmuyor hamilelik fotoğrafım diye bişey yok daha doğru düzgün 🙄
Cansu_ustnsy Cemrenur bazen bebek kendini belli etmez ama sonradan sana kendini göstericek bende yaşadım bendede görünmüyordu ama sonradan kendini belli etmeye çalıştı
esrakoroglu10 Biz 19+3 üz benim bildiğim göbeğim çıktı 55 kg ile hamile kaldım şu 57 kg demek ki benim iç karnım geniş değil karnı çıkmayanların iç karnı geniş oluyor muş bence korkulacak birşey yok sağlıklı olsunlar da 🙏🙏