Ftmergn Bat 25 Kasım dün akşam az bi miktar kanama yaşadım acaba yerleşme kanaması olabilir mi yaşayan varsa bilgi verebilir mi
Neslihan1903 Ftmergn yerleşme kanaması beklenen afetten 4-5 gün önce oluyor pembe kahverengi benim öyle olmuştu 4 gün kala 🤗
Ebrumihrimah Ftmergn benim de kırmızı kan lekesi vardı ben adet oldum sandım günü 4 5 gün vardı ama değilmiş yerleşme kanamasiymis
Derya_asali_36 Merhaba benim 8 gün adetim gecikti 9 günde oldum normalde 4 gün sürüyor du 2 gün surdu 3 gün kesildi kahve rengine benzer leke geldi gaz sancim çok var
Derya_asali_36 Neslihan1903 8 günüm gecikti 9 cu günde hasta oldum normalde 4 gün sürüyor 2 gün surdu 3 gün kahvre rengine benzer leke gaz sancim çok var hamile olabilirimiyim
Derya_asali_36 Merhaba benim 8 gün adetim gecikti 9 günde oldum normalde 4 gün sürüyor du 2 gün surdu 3 gün kesildi kahve rengine benzer leke geldi gaz sancim çok var hamilele ola bilirmiyim
Cansel6161 Canım adetime 4 5 gün vardı kahve rengi leke gelmişti umursamadım erken adet oluyorm sandım 2 gün geçti öyle sonra baktım kanamam falan yoğunlaşmadı hemen test aldım hamile olduğumu öyle öğrenmiştim yerleşme kanaması öyle oldu bende
Derya_asali_36 Neslihan1903 ilk gün koyu geldi kan ikinci gün çok az açık renkte geldi kan 3 gün kesildi leke geldi kahve renginde
Ftmergn Ebrumihrimah yaa çok teşekkür ederim peki hiç yattınız mı bana yatmam gerektiğini söylüyor etrafımdakiler yoksa yerleşmez falan deniliyor ama öyle bi risk var mıdır
Derya_asali_36 Ebrumihrimah 8 gün geçti Adetim 9 gün hasta oldum Adet olmadan önce de karnım ağrıyordu gaz sancısı çok çekiyordum şu anda çekiyorum Bir haftaya yakındır normalde 4 gün sürüyor 2 gün oldu böyle koyu rengiydi kan üç gün çok açık kan geldi akşama doğru leke kahverengi tonlarında leke geldi hamilemiyim acaba çok istiyorum ya inşallah Allah nasip eder hepimize