Seherkaraca 24.haftada idari izne ayrıldık ya öğretmen anneler, 32.haftanızda çalışamaz raporu mu alacaksınız yoksa uzaktan eğitim diye çalışabilir raporu mu alacaksınız?
ssnnmmm Benim 32.haftam tam ilk dönemin bitmesine 1hafta kala başlıyor o yüzden idaremle konuşucam çalışabilir alıcam hem onlarda 1hafta için öğretmen ayarlamak zorunda kalmazlar hemde ben tatilide katıp 3hafta doğum sonrasına ekleticem