Merhabalar, Eskişehir de oturup yunus emre devlet hastanesine giden var mı acaba, ben 40 haftalik olucam nerdeyse hâla doğuma dair bir belirtim yok döndü Demirel’e gidipte benim durumumda olanlar ne yaptı acaba😒 kaçıncı haftada doğumu başlatıyor giden var mı acaba😣