Meloss37 Derinkaya kuzum ben 2 veya 3 adet yemiştim Bı sıkıntı yaşamadım doktorumda abartmadıkça canın çektiği şeyi ye demişti bebeğim doğdu şükür Bi sıkıntı yaşamadım