Kubra64 Şampuanı ile Memnunum kızım 4 yaşında onu kullanıyoruz daha diğer kremlerini yağlarını da kullanmiştik hıç biri yan etki göstermedi diye hatırlıyorum
Ttugbatrn Kubra64 bende pişik kremini aldım yenidoğan icin baska hangi ürün almalıyım peki şampuan dışında? Bebek yağını önermiyor doktorlar bir de nemlendirici sütü var sanırım almalı mıyım ?
Kubra64 Evet bebek yağını daha sonra kullanmiştim ben 9 aylıkken.. aslında ilk başta çokta bakım ürünlerine gerek yok sanırım bende sadece pişik kremi, şampuan ve yüz kremi almiştim ilk aylar için