Minikprns1 Kızlar 38 haftalığım ahududu yaprağı çayı ne işe yarıyor kullanan var mı doktorum önerdi ??
icegul Normalde düşün olmasın diye ilk aylar içilmiyor o çay. Doğumu kolaylaştırdığını düşünüyorum. Önerdiğine göre öyledir. Çünkü normalde hamilelere yasak