Ebruozyolcu Kızlar 18+6 gebeyim gece uyurken karnım açıyor aniden kalkıyorum ve uzun süre uyuyamıyorum ovuyorumda geçmiyor benim gibi olanınız varmı
kubra_c Ebruozyolcu o haftalar arasında benimde oluyordu canım, sıkı kıyafetler giymemeye çalış karnının üzerine lastik falan hiç getirme onlarda etkiliyor onun dışında kaslar gerildiği için bebek buyuduğu için oluyor 🌸
Elif0316 Ebruozyolcu 17+4 gece bende yemekten sonra karın ağrısı bel ağrısı gaz Allah ne verdiyse uykular haram oldu 😭
kalben_duam Ebruozyolcu okadar acıyoki doktora sormayı düşünüyorum. Yatamıyorum oturamıyorum hiç rahat değilim
Ebruozyolcu ecembugra53 kendimi aç bırakmıyorum da gece uyurken acısını hissediyorum uyanıyorum resmen uykumda inliyorum 😏
ecembugra53 Ebruozyolcu bebek büyüdükçe rahim genişler bazen olabilir geçecek merak etme cnm sıkma tatlı canını annesi 😊 bunlar hepsi geçecek yani sonu cok güzel olacak
Ttugbablgn-77 Bnde 18+5 im 2 defa benimde oldu uykumdan kaldırdı ağrı beni 5 dk sonra falan geçti ama sürekli oluyorsa bi doktora danış en iyisi