MryMry doktorum ilk üç ay çay ve kafein tüketmemi yasaklamıştı. Bitki çayını ise hamileliğin boyunca yasak bebeğine zararlı dedi. Hamileliğimin başından itibaren ne çay ne kahve nede bitki çayı içiyorum. Aritmi rahatsızlığımda olduğu için korkuyorum açıkçası bu yüzden de tüketmiyorum. Geçenlerde burada sizin gibi birisi form açmıştı doktoru bitki çayına onay vermiş. Kişiden kişiye değişiyor olabilir. Bence doktorunuza danışarak ilerleyin