iyi günler, güzel anneler ☺️ Kasımın 10′unda ikinci defa doğum yaptım. kızımın sarılık değeri yüksek ve tekrar kontrole gitmek için Manisa’da çocuk doktoru tavsiyesi istiyorum. Manisa’da, özellikle şehir hastanesinde, tavsiye edebileceğiniz bir çocuk doktoru var mı? özele gidebilme imkanım şu an için zor, o yüzden mümkünse şehir hastanesinden doktor tavsiyesi istiyorum 🙏🏻 teşekkür ederim şimdiden ☺️🍁