Kızlar dün şeker yüklemesi yapıldı daha doktora gitmedim sonuç için ama sonuçlar çıkmış açlık kan şekeri 73 tokluk 151 çıkmış referans aralığı dışında tokluk bu şeker var demek ki oluyo anlayanlarınız yorum yapabilir mi en azından doktora gidene kadar fikir sahibi olmuş olurum