Kizlar bugun 22+4 günlüğüm. Randevum vardi gittim herşey umduğumdan guzel geçti allaha sonsuz hamd olsun 🙏 bebeğimi 45 dk gordum eli ensesinde uyuyordu cimcimem doktor zorla uyandirdi önce esnedi bir guzel sonrada yutkundu agizini yedigim 🤗 allahima sukurler olsun hicbir olumsuzluk söz konusu degil . Eşimle beraber girdik üzerimden cok buyuk yuk kalkti hep stres vardi ne olacak birsey var mi diye . Sizlerle de paylaşmak istedim sevincimi kizlar ❣🤗