Tugbaymnkurt Preaklemsı gebelık zehırlenmesı gecıren oldu mu kızlar tansıyonum 14 13 12 lerde hastahanede yatıyorum. Bu sabah doktor yuzumun ve elımın sus olduğunu gördü preaklemsıye benzıyor dedı ıdrar bırıktırıcem . Yardım ne olur cok korkuyorum ıkımcı Tup bebegı ve cok zorlandım ne yapacağımı bılmıyorum
Msydn6 Tugbaymnkurt ben ilk gebeliğimin son ayında geçirdim senin yine iyi benim 16-17-18 lerdeydi tansiyonum, aşırı ödemim ense ağrım birde idrarımda protein kaçağımda vardı mecburi sezeryan olmuştum o yüzden 37+5 te sen kaçıncı haftandasın ?
sule3950 Tugbaymnkurt canım 14 sınır dedi doktor benim de 13/8 falan oluyo ama o normalms niye hemen hastaneye yatırdılar ki. Benim açılmama baktı ntsye bağladı gönderdi tuzlu yeme dedi 14/7 çıktı hastade evde 15/9du ama bn panik yaptım yüksek diye panik yapinca iyice kötü oluyo bişey olmaz inşallah arada benim de oynuyo
Bilibon Simdiden cok gecmis olsun kacinci haftadasin insallah dr un yaniliyodur korktugun gibi olmasin ama guzel dusunmeye calis syres yapmamaya bak ki tansiyon cok oynamasin
Tugbaymnkurt Bilibon 24 deyım canım stres ah az önce aglamaktan 20 lere çıktı cok korktum sımdı 16 da ama basım agrıyor
Tugbaymnkurt Msydn6 ben24 haftadayım az önce stres yapmışım galıba 20 kere çıktı ıkı tane hap verdıler korktum baya sımdı bas agrım var bıraz benım bebegımı alırlarsa cok küçük korkuyorum ondan
Bilibon Tugbaymnkurt sen ne kadar sakin moralli olursan bebegin okadar iyi olur korkma rabbim buyukdur insallah bisey olmaz iyi olacagina inan
Dorukunannesifatma Korkma canım stres yaparsan olmaz… 24 haftalarda dogurup kuvezde kalıp hastaneden çıkan çok bebek var guzel dusun ki guzel olasın hersey
Tugbaymnkurt Msydn6 stres yapmamam lazım bından sonra elimden geleni yapıcam az kalsın kızıma zarar verecektim ahlayıp sızlarken Allah korusun
Dorukunannesifatma Gecen hafta eltım gebelık zehırlenmesı yaşadı bebek 30 haftalık , tansıyonu 20 olmus 1 hafta hastanede kaldı bebek kuvezde 1 ay kalacakmış Çok şükür bi sıkıntı yok , sende bol dua et sakınles Allah’a sığın
Tugbaymnkurt Dorukunannesifatma gecmıs olsum onun haftası ıyıymıs benımkı 25 oldu daha küçük ondan cekınıyorum
Tugbaymnkurt sule3950 canım bugün cok stres yaptım 17 lere en sonda 20 lere çıktı ılac verdiler sımdı 13 8