seldaas Ben Bilge Hanıma gidiyorum 18 haftada başladım. Doğumuma az bir zaman kaldı. Tüp bebek tedavisiyle gebe kaldım. İş dolayısıyla haftanın çoğu gününü İstanbul’daki evimizde geçiriyoruz. Evimin yakınında İstanbulun en iyi 3 Hastanesi var. Buna rağmen aylardır Bilge hanıma gidiyorum. Erken doğum riskim vardı, o süreci bile sayesinde çok rahat atlattım. Sizi rahatlatan süreci iyi takip eden bir doktor. Tavsiye ederim