Tüp bebekle hamileyim 6+3 bugun doktora gittim karindan goremedi vajinal bakalim dedi keseyi gordu ama cok kucuk bu keseye gore 4+2 dedi 1hafta sonra bakalim gelisiyomu dedi ama ben yikildim resmen kalp atisi bile duyarim derken ne oldu basina gelen varmi sonradan kesesi büyüyen 😔