Ayse_05 Kuzlar 25 haftalık hamileyim son 1haftadır şiddetli sol kasıgım agrıyo yürmemi ayagı kalkmamı zorluyor kasıgım agrıdıgı için sol bacagıma belime vuruyo yatarken sola dönerken canım acıyo neden oluyor bu yasayan varmı 😔
Denis19 Ayse_05 benimde karnım ağrıdı iki gün boyunca bugün gittim doktora çünkü ağrı olunca görmemiz lazım dediler sen de git bence ihmal etme
Bizartik5kisiyiz Benimde 25+6 kasiklarim ve boşluklarımda ağrı var. Kasik agrisi icin magnezyum iciyorum ama hic bir faydasini göremedim ilk haftalardan beri kasık agrisi cekiyirum malesef.
Retina Bizartik5kisiyiz tatlımm brn magosit hap olarak içiyorum magnezyumu benim ağrımı kesti çok şükür