aysenurt Selaamm 🤚🏼 20 haftalık gebeyim kanımda pıhtılaşma tesbit edildi daha önce bu durumu yaşayan oldu mu eksi artı yönleri nelerdir bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙂
Hamileanne aysenurt ölümden döndüm Allah size şifa versin benim akciğere emboli atmıştı bacağımdaki şişlik ve morartıdan anlaşıldı
Cupkek aysenurt o kadar ciddi bir durum ki ben kan pıhtılaşmasında iki bebeğimi kaybettim kalpleri durdu şuan hemen doktora git iğne başlaması lazım benim bildiğim ve yaşadığım buydu
aysenurt Hamileanne bende nefes darlığı şikayeti ile gitmiştim öyle anlaşıldı şok olduk iğne başladı hemen
Hamileanne aysenurt geçiyor canım aynen bende nefes darlığı yaşadım bi hafta hastanede yatırdılar bizim isteğimizle tedaviyi evde devam ettik çok şükür bebeğe bi zararı olmadı
Baby_bln42 Cupkek korkma canım bende de oldu aynı durum gebelikte kesinlikle iğneye başlaman lazım bir an önce korkmana gerek yok. Heterozigot mu yoksa homozigot mu?
aysenurt Hamileanne Rabbim bi daha yaşatmasın sizlere de geçmiş olsun Allah razı olsun yürek ferahlatıcı cümleriniz için 😊
aysenurt Esmerkiz34 göğüs hastalıkları tesbit etti benimkisini kadın doğumcu değil absürt bi durumunuz yoksa belli olmuyor zaten
aysenurt Minnakuzum bir kaç gün önce başıma geldi doktorum öyle üzücü konuştu ki hangi değer bakmadım hiç öğrenirsem yazarım yakın zamanda
Serife43 Korkmayin bende heterezigotum pihtilasma var 2 bebegimi kaybettim sonra anlasildi simdi coraspin ve 0.4 igne kullaniyorum 30 haftaya geldik sükür
aysenurt Serife43 ben 20 haftalığım ilacım 0.6 sabah akşam şuan için sanırım ileri derece de eşimle konuştu doktor oda bişey söylemiyor bana