Sonunda kızıma bende kavustum Rabbim herkesin dogumunu kolay etsin . Dogumdan inanılmaz korkan bir insandım o yüzden evlilik ve bebek dusunmedim fıtık vardı belimde ve es asagıda oldugu icin bende sezeryan istedigim için sezeryan oldu 17 Kasım saat 11.30 a gün verdi doktorum. Sabah gittik iste tahlih nst vs saat 12 ye dogru ameliyata alındım inanılmaz rahattım ta ki ameliyathaneye girene kadar kalkıp normal istiyorum diye bagırıp gidecektim. Spinal oldum igne hic acıtmıyor korkmayın hemen uyustu sondam takıldı oda acıtmadı derken sakinlestirici vurdular ondan sonrasını hayal gibi hatırlıyorum sadece biraz karın agrım vardı saat 12.52 de prensese kavustum gece saat 3 de gazım cıktı bas agrım ve dönmem olmadı ilk kalmıs tabiki biraz agrı yaptı ama yürüyünce oda gecti depend cok iyi tavsiye ediyorum ben kayısı hosafı ictim o sayede gazım cıktı sorularınız var ise cevaplayabilirim