Ben zübeyde hanıma gidiyorum ve 3. Gebeliğim ilk ikisindede asla bir sıkıntı yaşamadım gayet ilgi alaka müthişti şu anda da aynı şekilde çok memnunum bence doktor aynı beyaz eşya gibi şans işi🥰allah iyi insanlarla karşılaştırsın ben cidden bir sıkıntı yaşamadım