Hlyaaaa 92anne92 cok az demisti. 1 gun sonra kanama gorunmuyordu icerde ama simdi ne durumda bilmiyorum
Hlyaaaa Umutluuu oyle rabbim nasip ettiyse bir sekilde hayata gelecek. Insallah saglicakla kucagimiza aliriz
92anne92 Umutluuu sonu hayır olsun inşallah bebislerimize sağlıkla kavuşuruz inşallah canım ❤️🤲 bir aydır yatıyorum ama iki gün önce gittiğimde yine kanama içerde var dedi doktor herşey Allah’tan rabbim nefes vermişse gelicek insallah 🤲
Umutluuu 92anne92 sen elinden geleni yap canım Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın. İnşallah sağlıkla sıhhatle kucaklarımıza alırız yavrularımızı 🤲🏻🤲🏻
Mom-2 Hlyaaaa canım öncelikle Sağsağlim zamanında kucağına alırsın inşallah elini karnına koy sürekli ya mübdi çek Rabbim sana bağışlasın evladını 🙏